Save Preloader image

0%

Épített Shadow-k

Ehhez a témához érdemben sokat nem tudok hozzászólni.Én a Shadowkat úgy szeretem ahogy vannak gyári állapotukban,esetleg picit csinosítgatva,kiegészítőkkel.Én kipufogót gyártottam az enyémhez, krómoztattam dolgokat rajta, kiegészítőkkel díszítettem ;oldaldoboz, hátsó üléstámla, széles kormány, bukócsövek, szélvédő, pótlámpák, ilyesmi. Vázat nem vágtam, villaszöget nem módosítottam, gumihengert nem raktam hátra, motort nem tuningoltam.

Pedig lehet a Shadowkat, VTX-eket építeni gyönyörű egyedi módon. Azt az itthon elterjedt tévhitet, hogy építeni csak Harleyt érdemes, bonyolult vízhűtéses modelleket értelmetlen ,megcáfolják azok az elsősorban amerikai(!)honlapokon látható építészeti csodák;shadow-k, VTX-ek amelyek rendkívül igényes kivitelezésükkel, motorshowkon komoly díjakat nyertek.Annyit tudok hogy a lánchajtású modelleket(125 c, VLX 400,VT 600,VT750c2,VT750DC.)vastag hátsókerék berakása céljából könnyebb átalakítani szemben a kardános(hátsó lengővillában futtatott kardántengelyes)modelleknél.

Ezért találhatók a legvadabb szuper építések a láncos shadowknál, főleg a 600-as VT-k nél. De a kardán se akadály, csak ez a munka már komolyabb felkészülést igényel kiszélesítő kitekkel stb. Ezekre a feladatokra már hazánkban is több cég vállalja japán gépek átalakítását is! Pl.Gigamachine stb. Remélem az izgalmas képekkel sikerült színesíteni a kissé száraz műszaki leírásokat!

Széles utat!